Sponsors

Onze zeer actieve sponsorcommissie heeft onderstaande bedrijven en particulieren bereid gevonden om onze vereniging financieel te ondersteunen. Mede dankzij deze onmisbare bijdragen kan Wilhelmina o.a. investeren in opleidingen van nieuwe leerlingen en dus in de toekomst van onze muziekvereniging.

De sponsoren waarvan de namen in blauwe, vette letters zijn afgedrukt beschikken over een eigen website. U kunt rechtstreeks naar deze website surfen door op de naam van de betreffende sponsor te klikken.

Hoofdsponsor:

Bedrijvencentrum De Bank

Stersponsoren

Vriend van Fanfare Wilhelmina

ponsor of Stersponsor worden ?

Laat u eens vrijblijvend informeren door één van de leden van onze sponsorcommissie (zie elders op deze website onder de rubriek "commissies").
Een e-mail sturen kan ook: info@fanfarewilhelminagroesbeek.nl

ord óók vriend !!

Als u Wilhelmina een warm hart toedraagt, en ons wilt steunen met een jaarlijks bijdrage van € 100,00 dan wordt u vriend van onze fanfare !
Als blijk van waardering ontvangt u een uitnodiging voor ons jaarlijkse "Wilhelmina On Tour" (met concumptie). Ook ontvangt u twee vrijkaartjes voor het Themaconcert dat gehouden wordt in cultureel centrum De Mallemolen. Tijdens de sponsorbijeenkomst, voorafgaande aan dit concert, geniet u van een hapje en een drankje.

Daarnaast ontvangt u tweemaal per jaar ons verenigingsmagazine "Het Wilhelmientje".

Donateur worden ?

Wanneer u onze vereniging voor minimaal € 25,00 per jaar financieel wilt ondersteunen heten wij u graag welkom als donateur. Een inschrijfformulier kunt u verkrijgen bij één van de leden van de sponsorcommissie (zie elders op deze website onder de rubriek "commissies") of door een e-mail te sturen naar info@fanfarewilhelminagroesbeek.nl
Als donateur ontvangt u 2x per jaar het verenigingsmagazine van de fanfare: Het Wilhelmientje. Daarnaast wordt u uitgenodigd voor ons jaarlijkse "Wilhelmina On Tour". Terwijl u van het concert geniet nuttigt u een drankje dat door ons wordt aangeboden.