wij zoeken....

E

en muziekvereninging kan niet zonder vrijwilligers, muzikanten en instructeurs.  Dat geldt ook voor Fanfare Wilhelmina. Onze vereniging kent een groot aantal leden en vrijwilligers die allemaal op hun eigen manier een steentje bijdragen. Maar dat is niet voldoende, de vereniging groeit en er is meer hulp nodig.

Op dit moment vragen wij in het bijzonder:

• Bestuursleden
    Wij zijn op zoek naar nieuwe bestuursleden. Voor informatie kunt u contact op nemen met info@fanfarewilhelminagroesbeek.nl
  • Nieuwe muzikanten die het orkest komen versterken
    Speelt u al een instrument of wilt u een intrument leren bespelen, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Muziek maken is ontspannend en gezellig. Vanaf dat u begint met muziek maken is het mogelijk om plaats te nemen in het leerlingenorkest, onder leiding van een deskundige dirigent.
    Kijk ook onder opleiding of mail naar info@fanfarewilhelminagroesbeek.nl
    U bent natuurlijk ook welkom op onze repetitie-avond op maandag van 19.45 uur tot 22.00 uur.
  • Slagwerkers
    Heb jij belangstelling om je als slagwerker lekker te laten gaan op één van de vele slagwerk- of percussieinstrumenten in onze gezellige, ritmische slagwerkgroep ?
    Voor meer info neem contact op met Arno Kamps 0627225695

Natuurlijk kunnen wij op andere gebieden ook altijd vrijwilligers gebruiken, want vele handen maken licht werk. Dus wilt u iets betekenen voor de fanfare, neem dan contact met ons op.

Mail naar: info@fanfarewilhelminagroesbeek.nl